środa, 1 czerwca 2011

Grease - Teatr Muzyczny w Gdyni

Jakiś czas temu, tym razem ja, odwiedziłam Teatr Muzyczny w Gdyni. Okazją była premiera musicalu "Grease". W przeciwieństwie oo Kamili taka forma teatru całkiem mi się podoba, chociaż nie można mojego zdania traktować zbyt poważnie, bo w całym swoim życiu byłam zaledwie dwa razy w teatrze o takim  profilu. Tak, "Grease" była tym drugim razem :) Wracając do samego przedstawienia, fabuła lekka, przyjemna, opowiadała o wakacyjnej miłości, która odnalazła się w szkole, o tym, jacy chłopacy są okrutni, że boją się swoich uczuć, o plotkarskich dziewczynach, o paczkach szkolnych, klikach, o pragnieniu miłości. Wyśpiewane, wytańczone, wesołe, po prostu rock and roll! Niby banalne, z happy endem, ale wyszłam zadowolona, z uśmiechem na twarzy. Mimo, że nie wszystkie aranżacje piosenek mi się podobały, miło się rozerwałam w czasie przedstawienia. Żywiołowy taniec aktorów, wyzwolił we mnie chęci skoczenia na parkiet ;-)
Nie jest to wielka sztuka, przejmująca do głębi serca, nie będziecie zdruzgotani, nie pochłonie Was tak, że zapomnicie o całym świecie, jednak się rozerwiecie. Przyznam się jednak, że gdybym nie miała darmowej wejściówki, to mocno bym się zastanowiła na tą pozycją.

1 komentarz: